Victoria Beckham w limitowanym podkoszulku ze Spice Girls na dniu Red Nose

Nowy Jork, 16 kwietnia 2018 r. (GLOBE NEWSWIRE) – Od dzisiaj Red Nose Day z niecierpliwością ogłasza wydanie koszulki Red Nose Day USA limitowanej edycji Victoria Beckham. Dzięki charakterystycznemu wizerunkowi Spice Girls z akcentem „Red Nose Day”, grafika tee została zaprojektowana wyłącznie przez Victorię Beckham we wsparciu corocznej kampanii Red Nose Day, aby położyć kres ubóstwu dzieci. Fani i kibice mogą dostać to, czego naprawdę chcą, i podnieść swoje koszulki wyłącznie na stronie Omaze.com/spice.

Koszulka kosztuje 35 USD, a 100% dochodu netto trafia bezpośrednio na Dzień Czerwonego Nosa, aby pomóc uratować i zmienić życie potrzebujących dzieci. Victoria Beckham i fani Spice Girls mają tylko ograniczony czas, aby podnieść koszulkę, aby mogli z dumą nosić Posh, Baby, Ginger, Scary i Sporty oraz programy wsparcia, które przynoszą korzyści dzieciom we wszystkich 50 stanach, Puerto Rico i niektórych z nich. najbiedniejsze społeczności w Afryce, Azji i Ameryce Łacińskiej. Victoria połączyła pasję do mody i pomagając potrzebującym, aby ludzie mogli wszędzie rządzić tą niebanalną klasyczną koszulką i odmienić jej styl.

„Widziałem z pierwszej ręki, jak Red Nose Day USA dotknęło życie milionów dzieci – to była dla mnie prawdziwa inspiracja. Byłem zaszczycony, że zaprojektowałem tę koszulkę i promuję przesłanie Girl Power dla młodych kobiet i dzieci na całym świecie „- powiedziała Victoria Beckham. „Każda sprzedana koszulka pomaga tej niewiarygodnej sprawie w dalszym ciągu zapewniać wszystkim dzieciom miłość, opiekę i wsparcie, których potrzebują”.

Victoria Beckham wspierała Dzień Red Nose przez ponad dwie dekady w Wielkiej Brytanii, gdzie rozpoczęła się kampania charytatywna, przed rozpoczęciem w Stanach Zjednoczonych w 2015 roku. Victoria została przedstawiona w skecze z mężem Davidem, nagrała komediową wersję singla „Spice Up Your Life „z resztą Spice Girls i odwiedził projekty finansowane przez Red Nose Day w Peru. W tym roku, oprócz zaprojektowania ekskluzywnej koszuli, Victoria udała się do Kenii, aby odwiedzić programy, które wspierają noworodki i ich matki, a także umożliwia młodym kobietom i dziewczętom prowadzenie zdrowszego, silniejszego życia.

Stworzony przez nominowanego do Oscara i wielokrotnie nagradzanego Emmy scenarzysty i reżysera Richarda Curtisa („Love Actually”, „Four Weddings and a Funeral”, „Notting Hill”), Red Nose Day to fajna gra, w której można zebrać pieniądze i świadomość dla dzieci, które najbardziej potrzebują naszej pomocy w Ameryce i na całym świecie. Red Nose Day ma miejsce 24 maja 2018 roku. Oprócz kupna koszulki, fani mogą znaleźć więcej ciekawych sposobów na zaangażowanie się i wsparcie tegorocznej kampanii na rednosday.org.

article-2322197-19B74ADD000005DC-430_634x862.jpgarticle-2322197-19B741E5000005DC-271_634x980article-2322197-19B748E7000005DC-215_306x677article-2322197-19B8644E000005DC-669_634x1031article-2322197-19B74258000005DC-682_634x912article-2322197-19B74264000005DC-316_306x677article-2323177-19B928C8000005DC-46_634x681

Reklamy

2 myśli na temat “Victoria Beckham w limitowanym podkoszulku ze Spice Girls na dniu Red Nose

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s